onsdag, mars 05, 2008

2 år

Då börjar man bli stor då rå. Här firar vi min 2 års dag. Hade lite kalas också, men jag fick inte bjuda så många typ bara Nikolaj och hans brorsa Teo. Sedan var det mest morsans och farsans kompisar. Och Hugos. Men nästa år.....









Och mina föräldrar ska vara såna däringa medvetna föräldrar som tänker på miljön, rättvisan och jämställdheten. Vad fick jag då i fördelsedagspresent av farsan om inte en dammsugare! Vad ska man säga? Han tyckte att det var roligt eftersom min är en exakt kopia av deras. Vilken förövrigt det mest är morsan som använder....

1 Comments:

Blogger Johi said...

Äntligen en uppdatering! ;-) Men är inte storasyster väldigt lik mormor??? Förstår att hon är stolt över lillebror. Så fin han är! Edda - du får låna ut din dammsugare till pappa och brorsorna! Kram från kusin och sysslingarna

7:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home